Sunday, May 15, 2011

Dapatkan Brendan Gan secara percuma sekarang !!!!


Brendan Gan ,mungkin ada yang dah kenal dan ada yang tak kenal lagi.Bagi yang belum kenal dia ni adalah salah seorang pemain yang boleh diguna pakai oleh FAM bagi menguatkan Harimau Malaya.

Pasal apa?Sebabnya adalah dia ni main  di Liga A Australia.Liga yang kita akui lebih tinggi mutunya dari liga M kita.Bapak si Brendan Gan ni orang Seremban oleh itu mengikut undang-undang FIFA beliau boleh bermain untuk Malaysia dan Australia.

Aku malas nak ungkit kelembapan FAM  mengesan pemain-pemain kelahiran Malaysia sebelum ni.Cukuplah ianya jadi sejarah je.



Pada 14/5/2011 yang lalu mamat ni  telah di lepaskan secara percuma oleh Sydney FC.Sehingga kini Brendan masih belum menandatangani mana-mana kontrak bersama kelab di Liga A.Inilah peluang jika pasukan di Malaysia ingin mengikat kontrak dengannya.FAM pun boleh juga ikat si Brendan ni melalui skuad Harimau Muda.Tapi aku tak pasti had umur Brendan ni masih melayakanya bermain untuk HMA.

Entah Brendan ni power ke tak.Aku pun tak tau.Apa-apa pun mana-mana pihak yang berminat,hantarlah scout sendiri dulu.kang tak pasal-pasal kene tipu dengan ejen.Ejen ni jangan buat pasal OOoo.FAM pun kene main dengan ejen.Ejen pengatur perlawanan persahabatan !!!!




p/s 
korg tolonglah klik dekat mana2 iklan yg korg nampak dlm blog ni..tq

4 comments:

  1. FAM cepatlaaaaaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  2. bro isu ni dah diambil tindakan, masalahnya skang brendan sudah ada passport australia, Malaysia bukan negara amal dwi kerakyatan, melainkan brendan sanggup melepaskan warga ausralia jadi warga malaysia sepenuhnya..jangan salahkan FAM sahaja..ini bab kewarganegaraan bro..

    ReplyDelete
  3. abis apasal si rexy manaiky d tawar kan kerakyatan malaysia...????!!!

    ReplyDelete
  4. huhuhuuhuhu.....kalo dier main untuk negeri sembilan kan best...

    ~M!E

    ReplyDelete