Thursday, March 24, 2011

Star Yong Tau Foo

sambungan...


Apa la aku melalut ni.....sebenarnya aku nak tulis pasal Yong Tau Foo....... aishhh!!!!... ok..ok..ok.. aku cerita balik...Kedai Yong Tau Foo aku terletak di  Food Court Tesco Selayang....sepatutnya bukak harini...tapi disebabkan Gas malaysia miscommunication (bak kata pegawai yang aku kol tu) diorang tak dapat nak pasang gas dekat kedai aku..apa punya alasan la brader...malas aku nak layan...sepatutnya datang semalam.....alih-alih esok pagi pulak dia nak datang..hampeh btol...jadi terpaksalah aku mulakan operasi kedai aku ni esok...lepas orang pasang meter gas datang....



                                            Ujin & Iqbal bertungkus-lumus membantu cuci kedai

Terima kasih tak terhingga dekat Ujin & Iqbal yang telah menolong membersihkan kedai aku hari ahad lepas......tadi ujin pun datang tolong buat touch up terakhir...siap bawak anak dan wife  sekali bershopping...Iqbal bayai pulak datang pukul 3 petang...time aku tak ada dekat situ...dia tak dapat kol pasal talipon takde kredit katanya....sorila kibal....terima kasih sekali lagi buat kali  keduanya untuk diorang berdua ni...


                                                       no 2 Food Court Tesco Selayang

Dengan ini secara rasminya saya menjemput anda semua ke Star Yong Tau Foo di Tesco Selayang bermula esok pagi ....Sesiapa yang berminat nak jadi ejen dan minat meniaga dari modal yang rendah boleh hubungi saya...dengan resipi kuah turun temurun...kesedapan menjilat bibir...cubalah rasa......baiieekkkk punyeeeee!!!!!!


p/s
tolong la klik iklan nuffnang dekat atas tu....terima kasih,,,,

No comments:

Post a Comment