Thursday, March 17, 2011

Ultras Nogori , Wan Jamak,Piala Malaysia

Antara video yang paling aku gemar dari Ultras Nogori..memang best ...perlawanan Liga Super pertama Negeri Sembilan untuk musim 2011 ...


Aku rasa salah satu sebab kejatuhan Negeri Sembilan musim ni adalah player terkejut tengok flare yang begitu banyak dibakar di paroi di perlawanan pembukaan dan juga player terkejut dengan budaya menyokong yang baru dibawa oleh UN9....maklumlah tak biasa disanjung....sampai ke sekarang ni N9 bermasaalah...baru siang tadi Wan Jamak letak jawatan sebagai jurulatih...aku rasa mamat tu tak tahan dengan ulasan MB tok Mat de suratkhabar arus perdana...Memang pedas Tok Mat punya kenyataan dalam akbar...kalau aku kena macam tu pun aku terus bungkus baju aku balik kampung......

                                                           gamaba WJ ketika sedang eksyen !!!!

Aku rasa strategi yang boleh dibaca pihak lawan dan kurangnya motivasi pemain membuatkan skuad kobau ni lemau musim ni...Apa-apa pun aku nak ucap terima kasih banyak-banyak dekat WJ ni.....pasal dia jugaklah setelah 61 tahun menanti Piala Malaysia sampai jugak dekat Negeri sembilan...Jasamu tetap dikenang WJ....kepada bakal jurulatih Negri...Selamat datang Ke KONA 4C.....




No comments:

Post a Comment