Wednesday, March 30, 2011

kita tunggu jawapan FAM


Ini adalah sambungan post aku pagi tadi....kita sambung cerita...ok...susulan email yang diterima dari Malta FA kepada rakan kita ....marilah kita sama-sama tunggu jawapan dari En.FAM tentang perlawanan persahabatan yang cuba di  aturkan oleh seorang peminat  yang cukup aku kagum semangatnya....

Iaitu  En Khirul Shazely Abd Razak...
ini adalah post terbaru beliau di PFSLJ...sambungan dari post beliau pagi tadi.....
Email kepada FAM:-
"Saya Khirul Shazely menghantar email kepada pasukan kebangsaan Malta untuk mengadakan perlawanan persahabatan antarabangsa dengan pasukan kebangsaan Malaysia. Kemudian saya telah menerima maklum balas dari Lawrence Ellul dan mereka berminat untuk mengadakan perlawanan tersebut. Di harap pihak tuan dan puan dapat mem...beri maklum balas serta proposal kepada Lawrence Ellul secepat mungkin supaya perlawanan persahabatan dapat diadakan pada bulan April ini. Di sini saya tiada kepentingan peribadi cuma untuk melihat pasukan kebangsaan dapat mengadakan perlawanan persahabatan yang bertaraf antarabangsa setiap bulan.(Sila lihat message yang saya terima daripada Lawrence Ellul)"
Kerja saya telah selesai kali ini tanggungjawab FAM untuk melaksanakan impian peminat tempatan........
 Jadi kesimpulanya marilah kita ramai-ramai rakyat Malaysia menunggu jawapan FAM .....apa la FAM nak jawap ni...hehehheheehe.....tungggguuuuuu!!!!!!!!!!!!!!

4 comments: